wtorek, 15 maja 2012

Wszystko

Powiedz mi jak to jest. Jednego dnia tak po prostu pakujesz się i uciekasz. Zostawiasz  cały ten syf za sobą i uśmiechając się do szyby w pociągu wiesz, że właśnie teraz wolno Ci być najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. I kiedy pięćdziesiąt godzin później siedzisz z powrotem na swoim łóżku dociera do Ciebie, że przed chwila ktoś zburzył całkowicie Twój system . Że Twoje życie już nigdy nie będzie takie samo. Budzisz się rano i wiesz, że nie tutaj powinieneś być, bo Niebo na ziemi smakuje karmelową herbatą i pachnie wschodami słońca. Wiem to na pewno.

Bywam nieznośna, a Ty i tak mnie kochasz.

9 komentarzy:

  1. Karmelowa herbata nie smakuje tak samo bez Was. Ale ten cudowny aromat pomaga w przywoływaniu wspomnień i jakiejś tam namiastki uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie, Niebo na ziemi jest deszczem przeczekiwanym wspólnie pod drzewem i tymi ułamkami sekund podczas których mogę zaspokoić na chwilę, ale nie nasycić się na długo, Jego zapachem

    OdpowiedzUsuń
  3. Być najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Marzę o tym...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z każdym kolejnym dniem, coraz bardziej uświadamiam sobie jakie to wszystko jest cholernie ważne - właściwie, że jest najważniejsze, jaki to cholerny cud, że udało się nam na siebie trafić. Że nikogo i niczego nie ma poza tym, że ludzie tu na miejscu nie mają dla mnie żadnego znaczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie piszesz. Opis na górze strony zachęcił mnie do sięgnięcia głębiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie zawsze będą uciekać :) ale to jest dobre. Prędzej czy później wrócą w to samo miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie piszesz, mogę Cię czytać na okrągło i wiem, już teraz, że nie będę miała dosyć. Pięknie tutaj u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Momentami nie wiem już co jest dla mnie dobre

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten wpis!
    Jednak domagam się nowego ;)

    OdpowiedzUsuń