wtorek, 27 listopada 2012

Tańczysz?


Wymierzanie sobie kar jest banalnie proste. Ukrywanie ich w dłoniach razem z kaszlem i odrobiną żalu. Chyba mam alergie na powietrze. I wszystko co jest dookoła niego. Wierzę w to co mówię, bo tylko siebie potrafię wiarygodnie okłamywać. Ta winda nie jedzie do nieba. Może w innym życiu bym na to zasłużyła. Zamiast tego anuluję już ósmy dzisiaj błąd w systemie. Nigdy nie będę nikim więcej, ale uczysz mnie, że to nic złego.  Już wiem jak bardzo to jest za bardzo.

To już kolejny raz kiedy się do Ciebie zwracam.

11 komentarzy:

  1. List wysłany? - Bo nie wiem czy jest sens teraz pytać 'o co do cholery chodzi' xD?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież karanie ma na celu poprawę. Poprawę życia, zachowań, postaw. Karać bez intencji - bez sensu, nie sadzisz? A zatem - poprawilas sie juz, kary odniosly skutek? A moze zapytaj kogos czy ten Twoj zamkniety swiat niepotrzebnie jest tym, gdzie kary maja racje bytu... I nie analizuj bledow zbyt dlugo, moze wystarczy jeden porządny format:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co jeśli formatowanie niczego nie naprawi?

      Usuń
  3. Wtedy zaczniesz wszystko, WSZYSTKO od nowa. I mozesz sie kogos chwycic za reke, zeby juz nie popelniac bledow, ktore konczylyby sie... karaniem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jak ubierasz w słowa, czasem mam wrażenie jakbym czytała to co jest również we mnie :)

    Pozdrawiam, pisz częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bardzo to jest za bardzo?

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś geniuszem, pokarmem dla mnie, kiedy myślę, że żadne słowa nie mogą przynieść ukojenia,
    nie wiem, co przeszłaś, ale czytam Cię od 4 lat, na różnych blogach i zawsze przypominam sobie o Tobie w te najgorsze noce, kiedy nic nie może sprawić, że zasnę.
    jeśli miałabyś kiedyś ochotę zaszczycić mnie wysłaniem kilku swoich wierszy, albo tekstów, których nie publikowałaś, albo chociaż adresów starych blogów, które mogłabym poczytać- bardzo proszę, bo na tym przeczytałam już wszystko sto razy, a ciągle mi mało i malo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na merc.lison@gmail.com bo może którejś nocy okaże się że obydwie nie możemy spać

      Usuń
  7. to piękne uczucie, nie chcieć być nikim więcej, wiesz? WS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Choć jeszcze tak trudno mi to czasem przychodzi, to już wiem.

      Usuń