czwartek, 6 grudnia 2012

Cześć zimo.

Uśmiecham się do padającego śniegu i patrzę jak dzieciaki z osiedla gonią pojedyncze płatki. Znowu zapomniałam rękawiczek. Chowam dłonie głęboko do kieszeni i myślę przez chwile o wszystkim co mam dziś do zrobienia. Kilka metrów przede mną, na oko siedmioletnia dziewczynka przewraca się na chropowatym chodniku. Minimalna warstwa śniegu ani trochę nie jest w stanie złagodzić upadku. Jednak zanim zdążę być wystarczająco blisko by spytać czy nic się jej nie stało, ona wstaje, śmiejąc się z siebie pod nosem i biegnie dalej. Może nie wszystko jeszcze stracone? W torebce znajdują parę rękawiczek i ochronna pomadkę do ust. To dobrze. Przede mną długi spacer.


Może ta zima wcale nie będzie taka zła?

13 komentarzy:

  1. Też obserwuję dzieci z zazdrością :) my już nigdy nie będziemy patrzeć na świat tak jak one. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcialbym sie tak cieszyc sniegiem, jak niegdys, kiedy bylem maly. Dzis nie potrafie. Denerwuje mnie ten "opad atmosferyczny" Gdybym tak umial sie cofnac do tych lat, kiedy tak bardzo czekalem az na dworze zabieli sie choc troche... Czy dzis potrafie sie cieszyc z czegokolwiek? nie wiem... boje sie odpowiedziec, ze nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja umiem, Umiem cieszyc sie sniegiem, nawet jeśli oznacza to że nie moge jeździć przez chwile rowerem. Tylko że nie tak jak kiedyś. Inaczej. Nie wiem tylko czy lepiej. Czy z tym samum nasileniem mimo wszystko.

      Usuń
  3. Może nie będzie taka zła, może zacznie się coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może ten wieczny powrót zimy jest niezbędny - nam szaleńcom - do przetrwania? WS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tego nie wiem, ale może któregoś dnia będę znała odpowiedź.


      WS. jakim szaleńcem jest ktoś kto podpisuje się WS?

      Usuń
  5. jest wiele wyjątkowych przymiotników zaczynających się na literę w. ws

    OdpowiedzUsuń
  6. Przymiotników hmm więc daremno odczytywałam to jako inicjały. Jakaś podpowiedź? zdradzisz mi trochę siebie?

    OdpowiedzUsuń
  7. anonim może być wszystkim poza Tobą. nie chciałabyś, żeby Twoja wyobraźnia sama decydowała o tym kim jestem? ws

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście, byłoby to nieco szalone. Twój wybór. ws

    OdpowiedzUsuń
  9. A więc mogę sobie wybrać czy chce wiedzieć kim jesteś, czy sama dam Ci kształt? To wielka moc.
    Daj mi wskazówkę. Naprowadź, podpowiedź coś.

    OdpowiedzUsuń